Onjuiste orderstatus na afrekenen met iDEAL
- Gebruik je de plugins Sisow voor WooCommerce en iThemes Security (voorheen Better WP Security) gecombineerd in één website?
- Blijven orders die online worden afgerekend met bijvoorbeeld iDEAL staan op status ‘Wacht op betaling’?
Lees dan verder.
Ik had in een bestaande webshop het probleem genoemd onder punt (2), kon de oorzaak niet traceren en heb uiteindelijk contact gezocht met Sisow om te vragen of dit probleem bij hen bekend was.
En inderdaad: na de recente updates van zowel Sisow voor WooCommerce als iThemes kan het zijn dat het genoemde probleem zich voordoet, afhankelijk van je instellingen.
Het gaat om de instelling zoals weergegeven in bijgaande screenshot.
Laat deze instelling uit staan om online betalingen goed te laten omzetten naar de juiste orderstatus.
Sisow heeft aangegeven op de hoogte te zijn van dit probleem en te zoeken naar een oplossing.
Petra BlankwaardAuteur
Dank voor je input Rob!
Rob Coers
Die kende ik nog niet, maar wel het conflict na de update naar WordPress 4.4. Je krijgt dan een -1 melding.
Contact met helpdesk van Sisow:
Dit heeft inderdaad met de update te maken.
Door een onbekende oorzaak worden de MerchantID en MerchantKey van Sisow verwijderd.
Deze kunt u opnieuw invullen onder de instellingen van WooCommerce op het tabblad Afrekenen.